E-Eğitim prosedürünün hazırlanması

E-Eğitim prosedürünün hazırlanması

Her firma kendi organizasyonuna izlenen eğitim politikasına firmanın büyüklüğüne göre ve kalite standartları çalışmalarının bir gereği olarak eğitim prosedürlerini hazırlar ve uygular. Eğitim prosedüründe yer alan bilgiler söyledir:

       Eğitimin amacı

       Eğitimi kapsamı

       Oryantasyon eğitimi

       İşe hazırlık eğitimi

       Eğitimlerin akış şeması

       Eğitim konseyi

       Eğitim planının oluşturulması

       Eğitim bütçesi

       Eğitim uygulama ilkeleri

       Eğitim etkinliğinin ölçümü

       İlgili dökümanlar

1 Comment

  1. Hi,Do you have second hand lcds, used laptop lcds and used LCD displays? Please go here:www.sstar-hk.com(Southern Stars).We are constantly buying re-usable LCD panels.We recycled LCDs.The re-usable panels go through strictly designed process of categorizing, checking, testing, repairing and refurbishing before they are re-used to make remanufactured LCD displays and TV sets.Due to our recent breakthrough in testing and repairing technology of LCD, we can improve the value for your LCD panels.
    website:www.sstar-hk.com[igaafgjegfagai]

Bir Cevap Yazın

